Klacht: Retourpakket

op 13 augustus 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn opa heeft een retourpakket gestuurd naar Ziggo Venray.
Hij heeft hier in deze box per ongeluk wat privedierbaars ingestopt.
Hij is al meerdere malen naar het hoofdkantoor van ziggo geweest. Ik weet namelijk dat het pakketje retour is gestuurd naar Venray op zaterdag 9 augustus tussen 11.45 – 14.15 is het daar afgegeven.

Het gaat om de volgende pakket nummer 3SZGOZ553130141
Helaas wilt niemand reageren of het adres geven van Venray zodat mijn opa zijn pakketje kan terug halen met zijn dierbare bezit.

Ik wil graag dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als het pakket tevoorschijn komt met al zijn bezittingen erin. Wij hebben al meerder malen contact gehad hierover maar ik voel niet dat er echt actie genomen wordt. Want ik heb al bericht gehad sinds zaterdag dat het pakket is retour gestuurd naar venray antwood nummer 1070 5800 VB

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Churyen