Klacht: Puinhoop

op 14 augustus 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Overgestapt naar 3 in 1 van Ziggo. Internet en telefoon zelf aangesloten. Tv lukte niet. Monteur geweest, lukte niet. Smartcard moest nog door Ziggo geactiveerd worden. Heb daarover gebeld en men zei dat dit wel soms 24 uur kon duren. Heb na enkele uren weer gebeld en toen lukte het ineens wel. Tv deed het. Daarna viel internet en dus ook telefoon regelmatig uit. Zelfs tijdens het weer bellen met hun klantenservice. Er zou een monteur komen maar dat kon pas na 5 dagen; dus 5 dagen geen telefoon.(en geen internet). De mijnheer van de klantenservice vond dat geen abnormale situatie. Ik dus wel. Een contract heeft twee kanten: de klant die betaalt en de leverancier die hier geen deugdelijk product kan leveren. Ik ga bekijken of ik van mijn contract afkan. Waarschuwing: ga niet in zee met Ziggo, hun service is beneden peil.

Als mijn aansluiting probleemloos functioneert en ik niet 5 dagen hoef te wachten om mijn telefoonverkeer (onmisbaar)weer op gang te brengen

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alfra