Klacht: Probleem media next box

op 09 november 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

na een telefonisch contact met ziggo heb ik een media next box genomen en de oude horizon terug naar ziggo opgestuurd. Na ongeveer anderhalve week problemen met de media next. Bleek het kastje opeens mijn abonnement niet te herkennen. Ziggo kon het niet oplossen, een v mij ingewikkelde uitleg, ziggo kon niet in het systeem. Nu na drie weken zit ik nog analoog tv te kijken. Ik heb gemaild dat ze de horizon terug moesten komen aansluiten totdat zij wel in het systeem kunnen vd media next. Ik wil de diensten waar ik voor betaal. Geen enkele reactie heb ik meer ontvangen v ziggo, ze laten he gewoon stilken. Ik ben het zat ! Al mijn opnames zijn weg, mijn favoriete programma’s kan ik niet meer opnemen,alles foetsie weg !

Als de media next box weer werkt,als ziggo het oplost zodat dit kastje mijn abonnement weer herkent, als ze dit nog niet kunnen, wat ik niet begrijp, want waarom verkopen zij een product waarvan zij niet in het systeem kunnen, en waarom werd mijn abonnement eerst wel herkent. Dus als zij het nog niet kunnen wil ik dat er een monteur mijn oude horizon box komt aansluiten gratis , en de media next terug komt aansluiten wanneer het probleem is opgelost.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adriana 11