Klacht: pakket en prijs verandering

op 06 juni 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Tot mijn stomme verbazing krijg ik een mail van ziggo waar me even snel uitgelegd wordt dat ziggo de oude pakketten gaat opruimen en dat ik maar even 6-7 euro meer moet gaan betalen voor een bij benadering zelfde pakket. HUHHH????? WTF…nu ben ik wel wat gewend maar dit maakt me wel erg pissig. Ik heb een contract met ziggo en dat wordt ineens gewijzigd omdat dat hun dat beter uit komt??? en ik mag daar natuurlijk heel blij mee zijn want het internet tv en telefoon wordt daar beter van…….bullshitttttttt…. een pakketsamenstelling heeft geen invloed op de kwaliteit lijkt me. Maar ok, hier hoor ik graag nog wat van…. zo niet dan lijkt het me vanzelfsprekend dat ik eens naar een andere provider ga uitkijken.

laat de oude pakketten gewoon zoals ze zijn of anders op z'n minst geen prijswijziging.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door weedspeed