Klacht: Overstappen van T-mobile naar Ziggo

op 17 april 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik ben vorig jaar december overgestapt van Tmobile naar Ziggo en heb ook telefonisch gevraagd of de overstap werd geregeld door ziggo maar er is blijkbaar iets misgegaan waar ik nu pas achtergekomen ben en al die manden dus dubbel heb betaald voor zowel ziggo als tmobile. Ik heb vandaag gebeld en er werd gezegd dat ik een email heb gekregen dat de overstap is misgegaan maar heb deze niet geopend en niet gezien. Maar de overstap is misgegaan of bij Tmobile of bij Ziggo, tmobile zegt dat deze kosten moeten worden vergoed door ziggo. En ziggo zegt dat ik mn email beter in de gaten had moeten houden. Toen ik klant werd bij ziggo was ik zeker tevreden alles werd voor me geregeld, een goede monteur die me alles heeft aangesloten en de overtap was goed geregeld werd me ook verteld maar dat is er dus nooit van gekomen. Graag zou ik willen weten hoe het nu verder zit, of tmobile of ziggo heeft een fout gemaakt die de overtap.

Mvg Joep Bastings

Op het moment dat de ik de kosten terug heb gekregen waar ik nooit gebruit van heb gemaakt.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joep Bastings