Klacht: overstappen met tablet als kado

op 14 februari 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben op 30-01-2020 overgestapt naar Ziggo tv en internet
ik heb dit gedaan via internet en bij de overstap zat een tablet van €150,00. nu heb ik via Facebook contact met Ziggo gezocht en gevraagd wanneer ik de tablet kreeg en er werd mij gezegd dat het niet bekend is dat er een actie loopt waarbij je een tablet krijgt.
nu voel ik me misleid door Ziggo om over te stappen.
mijn Klantnummer is : 17048204

Gewenste Oplossing:

ik zou graag de tablet ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bundyhgk