Mijn Klacht:
De overstap gemaakt naar Ziggo en gebruik gemaakt van overstap regeling en instaleren van totaal pakket. 20 mei is installateur geweest. Hij moest eerst telefoon installeren. Er bleek geen signaal binnen te komen voor aansluiten netwerk Ziggo. Heeft gebeld met monteur want hij had niet de apparatuur om dit te meten. Er is een afspraak gemaakt voor onderhoudsmonteur op woensdag 29 mei a.s. heb aan monteur enkele malen gevraagd of we ge bruin blijven maken van huidige provider(KPN). Hij verzekerde ins dat dit zo bleef totdat alles was geïnstalleerd door Ziggo. 3 uur daarna kreeg ik een mail dat per omgaande alles was opgezegd, door Ziggo. Geen tv, internet, telefoon meer. Heb uren aan de telefoon gezeten met Ziggo. Ze geven toe dat het een fout is van de man die de installatie moest doe. Hij had dat niet mogen zeggen.ze geven aan dat er vervolgafspraak is gemaakt. Dat we sinds maandag en vele telefoontjes er vanuit Ziggo niet per omgaande een monteur wordt gestuurd vind ik onacceptabel.
Gewenste Oplossing:
Als er vandaag een afspraak wordt gemaakt voor as. Vrijdag 24 mei en alles wordt geïnstalleerd
