Klacht: overschakeling analoge naar digitaal

op 14 augustus 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben vandaag overgeschakeld van analoge tv naar digitaal, probleemloos verlopen. Maar alleen NED 1-2-3 kan je niet kijken alleen geluid.
Dus Ziggo gebeld alles uit gelegd en deze dame probeerde mijn goed te helpen maar kreeg alleen dat er evt.een monteur moest komen of een nexr box 5 euro per maand

Gewenste Oplossing:

Dat medewerkers worden ingelicht op welk kanaal NED 1-2-3
En dat Ziggo dit gaat herstellen dat deze zenders gewoon op 1-2-3 zitten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door corkiekie