Klacht: Onbeschoft.

op 07 juni 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vanavond anderhalf uur met Ziggo aan de lijn gezeten en ben 4 keer doorverbonden.
Mijn klacht is dat Ziggo zonder mijn medeweten mijn abonnement heeft gewijzigd en mij nu € 44,75 i.p.v. de € 25,75 die ik betaalde.
Zij gaan dit bedrag ook van mij rekening afschrijven en melden ook dat ik een nieuw abonnement heb sinds 7 mei 2019.
Ik weet van niets en heb geen mail of brief ontvangen.
Zij kunnen ook niet anders zeggen zij omdat het pakket dat ik had niet meer in hun aanbiedingen voorkomt.
Ik vind dit schandalig en weet even niet wat te doen.

Gewenste Oplossing:

Dat zij mijn contract handhaven zoals het was en mij keurig informeren over de plannen die zij hebben om de maandelijkse kosten te verhogen.
Mijn Contractnummer is 5024813.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HenkHeintz