Klacht: Niet verhelpen van een storing

op 30 december 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LS,
Op zaterdag 29 dec jl. had ik een storing op mijn tv, na hetwisselen van een zender werd mijn scherm helemaal zwart. Na een aantal pogingen om mijn tv aan de praat te krijgen lukte het mij niet. Tv is niet stuk want via de mediabox liet hij wel de zendernr’s zien maar bleef helemaal zwart.
Na het bellen van het nr 1200 kreeg om mijn probleem voor te leggen kreeg ik een onbeschofte vlegel aan de lijn die mij probeerde met een HDMI kabel af te poeieren en dat op een onbeschofte manier. Ik moest maar een nieuwe kabel kopen en moest niet zo zeuren was zijn antwoord. Ik heb voor 22 eur een kabel gekocht maar daar lag het niet aan.

Gewenste Oplossing:

Ik eis excuses van ziggo en de kosten die ik gemaakt heb voor de kabel terug. Totaal bedrag 21,99 eur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. J. Dinkelberg