Klacht: Niet nakomen afspraken

op 12 augustus 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds 2017 al 15 monteurs van Ziggo over de vloer gehad. Problemen van het zogenaamd niet kunnen aansluiten van de telefoon in de woonkamer dan dus maar in de meterkast tot het doorknippen van kabel van de voordeurbel. Vorige week op 06.08.2019 monteur geweest om nieuwe tv box de next aan te sluiten. Wat bleek een collega van hem had kabel op de slaapkamer doorgeknipt waardoor daar geen signaal was en dus moest er nieuwe afspraak worden gemaakt. Ik heb vervolgens op 07.08.2019 gebeld en daar werd mij verteld dat de eerstvolgende afspraak op 16.08.2019 kon worden ingepland. Nadat ik aangaf het daar niet mee eens te zijn werd mij beloofd dat ik op 08.08.2019 zou worden gebeld om te kijken of het eerder kon. Tuurlijk werd ik niet gebeld. Op 09.08.2019 heb ik dus maar weer zelfg gebeld en daar kreeg ik een nieuwe afspraak aangeboden voor 12.08.2019 waar ik natuurlijk super blij mee was. De monteur zou tussen 12.00 En 18.00 uur komen. Toen ik om 18.00 uur belde bleek deze afspraak om de een of andere duistere reden te zijn geannuleerd. Waarom en door wie geen idee. Nu komen ze met de mededeling dat de eerstvolgende afspraak voor een monteur op 21.08.2019 zal kunnen plaatsvinden. Als ik aangeef dat ik hier niet akkoord mee ga wordt er gezegd dat er geen andere oplossing is terwijl zij wel degelijk storingsmonteurs in dienst hebben die ze kunnen inzetten. Ze vinden deze zaak niet belangrijk genoeg om dit te doen.
Ik vind het onacceptabel en wil eerder een oplossing.

Snelle oplossing en compensatie voor het niet volledig gebruik kunnen maken van hun diensten.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Murphy2015