Klacht: Niet leveren van Mediabox NEXT

op 07 oktober 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Vorige week maandag heb ik geprobeerd om een Mediabox Next te ontvangen via Ziggo. Eerst via de website geprobeerd, wat niet lukte. Daarna in de chat met een medewerker gesproken, die tot mijn stomme verbazing meldde dat de voorwaarden waren aangepast per die dag, terwijl ik het wel nog kon selecteren op de website. Dat was intern nog niet gecommuniceerd, dat vond ik sowieso al heel erg apart.
Ik voelde mij niet geholpen, dus ik heb vervolgens met de klantenservice van Ziggo gebeld die mij hetzelfde vertelde met de extra mededeling dat mijn contract binnenkort afliep en mij via de administratie wellicht een scherpere aanbieding gedaan kon worden.
Vervolgens na 10 minuten wachten met de administratie aan de lijn ingegaan op een abonnement (inclusief Mediabox) die mij verzekerde dat ik de Mediabox zou krijgen en nog wel op dezelfde dag (maandag 30 sep).
Inmiddels zijn we een week verder en heb ik de chat van Ziggo maar weer eens opgezocht om te vragen naar de status. Die medewerker zei vervolgens dat de voorwaarden wederom waren aangepast.
Moraal van het verhaal: er is mij iets beloofd waar ik een uur voor nodig had om te regelen en die belofte was ook gedaan, om vervolgens een week later te horen dat het toch niet doorgaat omdat de voorwaarden zijn aangepast.

Ik vind dit echt ongehoord om je klanten zo weg te zetten en dat de beloftes op deze manier niet worden nagekomen.

Ik wil gewoon de Mediabox Next ontvangen die Ziggo beloofd heeft. En anders een andere toereikende oplossing...

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroendiks