Klacht: monteur niet geweest

op 12 februari 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

monteur zou op 13 januari tussen 12-6 smiddags komen. die maal sms ontvangen dat hij eraan komt, niet geweest dus. monteur beweerd dat hij aangebeld heeft, is niet waar! Ik heb een bel waarvan heel zoetermeer schrikt als die afgaat! Waarschijnlijk is hij langs gereden, maar omdat er in de straat renovaties aan de gang zijn en er moeilijk een parkeerplek te vinden was, denk ik dat hij door is gereden. Hij kon mijn huis beschrijven werd er verteld en daarom moet in nu 35 euro betalen omdat ik niet thuis was! Maar ik was echt thuis, had ook liever buiten in de zon gelopen. Raar verhaal en makkelijk 35 euro verdienen!!!!!

Dat er echt een monteur komt op de nieuwe afspraak! En dat de eventuele kosten daarvan niet berekend worden. En het probleem opgelost wordt. We zullen zien of er 17 januari tussen 1-6 uur aangebeld wordt! de buren houden het nu ook in de gaten zodat ik getuigen heb

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kari dirkzwager