Klacht: Monteur is geweest.

op 09 januari 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Beste medewerksters

Toen ik belde om een afspraak te maken voor de monteur voor de digitaal ontvanger . Had collega van ziggo aangegeven dat ie gratis komt omdat we zo lang kant zijn bij ziggo.

Op vrijdag 28 december ’18 is de monteur gekomen om naar de digitaal ontvangen te instaleren. Toen hij hier is was er iets met de kabel’s . De monteur heeft alles in orde gemaakt. Vervolgens krijg ik een betaling van 248.88 binnen.

Ik had contact opgenomen met ziggo vandaag. Vervolgens zegt mevrouw Magtlina omdat de monteur langer is gebleven dan normaal is moet je ervoor betalen. De normaal tijd is volgens haar ander half uur.
De monteur had zelf niks verteld dat er kosten er bij waren verbonden als hij langer zou blijven. Ten 2e ik had geen mail er over ontvangen dat er kosten bij komen.
Ze had aangegeven dat de cliënten meestal een mail krijgen zodat ze op de hoogte zijn als de monteur langer zou blijven en dat ze ervoor moeten betalen. Ik had geen mail nog sms er over ontvangen.
Ik vind dit vervelend, want jullie horen jullie cliënten op de hoogte te houden als er mee kosten er bij komen.

Graag hoor ik er mee over…

Mvg

Zaina

Zo tevreden ben ik nu niet. Als het zo door gaat ga in bij iemand anders

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zainatje