Klacht: Modem activeren lukt niet

op 06 oktober 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij hebben voor mijn moeder, die al jaren klant is bij Ziggo met tv en internet, ook de vaste telefoon aangevraagd bij Ziggo ipv bij KPN omdat het ons makkelijker leek alles bij een aanbieder te hebben.
Helaas. Een grote vergissing.
We kregen een nieuwe modem thuis gestuurd omdat het huidige modem sterk verouderd was. Ok, tof. Het kon er alleen maar beter van worden. Het nieuwe modem werkt niet. Haar nieuwe alles in 1 pakket zou eind juli ingaan, het is nu oktober en Ziggo krijgt het niet voor elkaar om het nieuwe modem aan de praat te krijgen. Ik heb contact via Twitter en vraag bijna dagelijks om een update, maar we moeten het doen met vervelend dat het zo lang duurt, we zijn er mee bezig. 3 maanden geen werkende internetverbinding, zo langzamerhand is het onacceptabel en staan we echt op het punt over te stappen naar een andere aanbieder. Nu kan het ook nog zo zijn dat er extra kosten bijkomen, in geval van opzegging.

Ik ben tevreden wanneer het werkt. Daar betalen we iedere maand de rekening voor!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mjon