Klacht: Mailen vanuit buitenland

op 12 mei 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ieder jaar wanneer wij op vakantie in Azië zijn dezelfde irritatie: Als wij ons ziggo mailadres gebruiken om een mail te sturen worden wij door Ziggo geblokkeerd. Zogenaamd omdat wij in een netwerk van bots zouden zitten. Ziggo gaf vanmorgen nog aan dat als er vanuit het buitenland met een NL-account, dus waarbij een NL-IP nummer hoort, wordt gemaild dat zij het account blokkeren. Dit is ergerlijk en absoluut onaanvaardbaar! Andere providers zoals icloud.com en me.com doen dit niet. We hebben hierdoor schade geleden en belkosten etc. moeten maken.

Gewenste Oplossing:

Als Ziggo hier nu eindelijk eens mee ophoudt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bogeyman