Klacht: Maand slecht internet kabel defect

op 04 oktober 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gaan verhuizen en zouden 7 sept internet overzetten oude nieuwe adres, 7 sept geen internet -8 ook niet dus bellen… monteur komt over 3 dagen.. monteur komt kabel is niet aangesloten gaan we meteen maar doen! Aangesloten… slechte verbinding … moet nieuwe kabel komen de bam zal contact opnemen met u… week later zonder afspraak staat de bam voor de deur … kunnen niets doen want de hele voortuin moet er uit die net nieuw gestraat is… voorgesteld kabel door de garage dan maar… elektricien gebeld kabel gelegd weer bam bellen.. komen een week later .. geen vergunning voor graven … weer Bellen en geregeld alles aansluiten en alles schijnt t te doen..?? Geen movies kijken geen opnames mogelijk geen SBS 6 in huis … kortom nog steeds drama !! 50 x gebeld en totaal 14 uur kwijt

Gewenste Oplossing:

Als alles werkt en opgelost is plus retour geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kjeldziggo