Klacht: Leugens en diefstal

op 14 februari 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Vanmorgen een monteurs laten komen om dat het internet regelmatig wegvalt. Monteur vervangt wandcontactdoos (trassdoos) deze heb ik zelf aangeschaft omdat de monteur die in eerste instantie de installatie installeerde deze niet bij zich had. De monteur van vandaag zegt bij het weg gaan dat we eventueel een rekening krijgen maar dan even moeten bellen omdat dit niet terecht is. We krijgen de rekening van €50,- en bellen de klantenservice en deze blijft ons in de reden vallen en blijft volhouden dat wij gewoon moeten betalen. Gezegd dat het meenemen van de ouden doos diefstal is en de man blijft volhouden dat we monteurskosten moeten betalen terwel op de rekening staat kosten voor de wandcontactdoos de man blijft voed bij stuk houden en verbreekt de verbinding

Dat de kosten vergoed worden met een excuus en of mijn eigen wandcontactdoos (trasdoos) terug komt en dat de site van ziggo aangepast wordt met de kosten die zij in rekening brengen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruda01