Klacht: internetwifi

op 03 januari 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

we hebben al enige tijd geen wifi dit gemeld is monteur geweest nieuwe modem gehad dit hielp niet terwijl er geadverteerd wordt met altijd overal 100%wifi nu wordt er gezegd dat dat niet gratis is ehm ik betaal maandelijks ruim 70 euro ik mag aaannemen dat hier wifi bijzit. kijk als dit niet geleverd kan worden dan hoort dit netjes opgelost te worden. dmv een verrekening of wat dan ook klant heeft immers rechten volgens hun hebben we buiten hun om een router gekocht terwijl monteur dit adviseerde prima maar dan moeten we hiervoor niet ook nog eens op kosten gejaagd worden want dat gebeurt. je kunt op zn minst een verrekening doen in de vorm van een vergoeding maar niet hoe het nu gaat van het is wat het is het kan wel eens gebeuren daar kan ik niks mee behalve dat ik de dupe ben

als er geluistert wordt ipv van verdedigen en in een machtspositie staan ik vraag een vergoeding voor iets wat ik betaalt heb en niet gelevert is logisch toch?

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door poespukkie1