Klacht: Internet verbinding

op 04 november 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb reeds vele problemen gehad:
1. 1e media box maakt geen verbinding met internet (via kabel)
2. 2e media box maakt geen verbinding met Wifi booster (wifi)
3. Devices kunnen geen IP adres vinden
4. 3 monteurs en 10 telefonische helpdesk verder nog niks opgeschoten. Ik ben geen spoed dus wederom komt monteur over enkele dagen. Als je gaat dreigen met vertrekken, word je wel in eens een spoedje en komen ze de volgende dag.

Gewenste Oplossing:

1. Als mijn medioboxen het BLIJVEN doen
2. Ik overal wifi heb die sterk genoeg is en niet instabiel
3. Ik met al mijn de devices op dit internet kan werken (zit nu op mijn mobiele hotspot te werken; schandalig)
4 Ik enkele maanden geen abonnement hoef te betalen ter genoegdoening voor alle frustratie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door artalders