Klacht: Internet

op 13 augustus 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds 8 mnden Ziggo, ben overgestapt van KPN. Ik heb vanaf het begin al bijna geen internet als ik boven in me slaapkamer ben, heel vervelend en kost me alleen maar data!!
Zelfs beneden in de woonkamer doet het internet het niet altijd, heb al een router erbij aangevraagd maar dat helpt ook niet……

Gewenste Oplossing:

Met goed internet!!!!
Betaal er genoeg voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Januss69