Klacht: incompetente of niet capabele mensen

op 14 mei 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Begin mei 2019 gebeld met Ziggo. Pakket gewijzigd. Ik was op dat moment in het bezit van een horizonbox. Aan het nieuwe pakket, daar zat een C1 module aan vast.Box weggehaald. Monteur geweest op 8 mei en module geïnstalleerd. Bleek dat de tv, de module niet ondersteunde. Weer terug naar de horizonbox en weer naar het oude pakket van € 95,00 per maand.Echter na installatie geen commerciëlerzenders.
De box moest worden gereactiveerd.
Dat lukte op één of andere manier niet bij Ziggo. Ik heb enorm veel tijd aan de telefoon gehangen met diverse mensen van Ziggo. De één wist het nog beter dan de ander. Ik heb me een slag in de rondte gebeld met Ziggo maar niemand kwam met de juiste oplossing. Ik werd afgepoeierd en van het kastje naar de muur gestuurd. Schandalig behandeld met als gevolg een hoop stress, woede en irritatie.
Weer een monteur besteld. Deze kwam op 14 mei. In de tussentijd geen commerciële tv programma”s kunnen zien (totaal 7 dagen).
De monteur is hier bijna 2,5 uur geweest. Heeft met 8 personen van de technische dienst van Ziggo gesproken en werd ook van het kastje naar de muur gestuurd. Deze monteur wist precies wat het euvel was maar werd door zijn collegas niet adequaat geholpen. Uiteindelijk heeft hij de horizonbox gewisseld voor een nieuwe en toen was het verholpen. Alle zenders heb ik nu weer.
Met alle respect, maar bij uw klantenservice zitten mensen, die niet voor een taak berekend zijn en kennelijk ook niet bij de technische dienst.

Laat ik aan Ziggo over !

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rm@richardkorver.nl