Klacht: incasso terwijl alles betaald is

op 14 augustus 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik ben vanaf 17 april geen klant meer bij ziggo. Ik had een factuur van mei gekregen van 70 euro terwijl ik nog nooit 70 euro per maand betaald had en vanaf 17 april geen klant meer ben bij ziggo. Ik heb toen naar ziggo gebeld en de medewerker had toen gezegd dit klopt inderdaad niet. Ik ga dit voor u oplossen. Nu werd ik 5 dagen geleden verbaasd met een mail van ziggo dat ik 39.21 terug kreeg en nu kreeg ik net een email van cas incasso dat ik een bedrag van 132.50 moet betalen. Nu heb ik net gebeld met ziggo in mijn vakantie omdat ik dit niet vind kunnen. De medewerker heeft mij uitgelegd dat ik via de post brieven heb ontvangen dat ik een betalings achterstand heb. Terwijl ik nog contact gehad had en alles opgelost zou worden. Ik kreeg iedere maand een mail met dit is uw factuur en als ik dan een betalingsachterstand heb krijg ik het via de post. Terwijl mijn reden van opgave van het abonnement verhuizing is. Ik zie de logica niet meer. Verder heeft de medewerker van ziggo mij net verteld dat ik geen betalingsachterstand heb dus dat het ook helemaal niet klopt dat het incassobureau op mij is afgestuurd. Ik heb net ruim een half uur met ziggo moeten bellen in mijn vakantie omdat ik een mail van het incassobureau heb ontvangen. Maar zei zeggen dat ik moet bellen met het incasso terwijl zij een fout gemaakt hebben en hun administratie niet op orde hebben. Dit is te belachelijk voor woorden.

Als ze het goed maken door hun excuses aan te bieden en ik nooit meer wat van ze hoor. Plus de kosten en tijd van de gemaakte telefoontje naar ziggo en incasso vergoeden.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce.H.