Klacht: Ik kan geen titel meer verzinnen voor de onkunde van Ziggo

VJ78 op 12 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een paar jaar geleden werd UPC Ziggo, gelukkig bleven ze net zo slecht. En heb al jaren slecht internet tot helemaal geen internet en tv kan je kijken maar niks pauzeren hoor want dan gaat het fout. Jarenlang nieuwe boxen en kabels(die ik zelf betaal) hebben niets uitgehaald. Een half jaar geleden kreeg ik weer een nieuwe horizon box.
Ik weer nieuwe kabel gekocht voor de zekerheid en aangesloten. Voor een dag had ik 150 mb dit was voorheen altijd tussen de 1 en 45mb!
Toen begon het gezeur, monteurs komen en gaan maar er word niets opgelost ja voor een paar dagen.
Uiteindelijk na maanden overleggen wat te doen zijn ze erachter bij Ziggo dat het aan hun ligt en de kast buiten het huis!!!! Dat hele ding viel bijna van ellende uit elkaar!!!!! Twee dagen terug is mij toegezegd dat dit snel word opgepakt, en wanneer is dat volgende maand?!!!!!
Ik betaal al jaren veel geld voor diensten die niet optimaal of in ieder geval redelijk werken.
Al die uren dat je mobiel moet bellen omdat je geen huistelefoon hebt en uren in de wacht staan, de dagdelen die je thuis moet zijn en mag hopen dat er iemand komt.(2x niemand gezien)
Je krijgt soms een sms dat de monteur eraan komt maar deze komt dan precies een minuut voor het einde van de afgesproken tijd!!!!
Ik draai nu een beetje door, wanneer wordt dit opgelost?

Gewenste Oplossing:

Als ik van al die jaren slecht
tv en internet gehad te hebben mijn abonnementsgeld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door