Klacht: Hoge rekening voor montage

op 11 januari 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor mijn schoonmoeder een insteekmodule besteld plus installatie zodat de huidige kleine tv met de Humax naar de slaapkamer kan en de kaart in de nieuwe tv. Telefonisch geregeld, zou 40 EUR kosten. Monteur geeft tijdens installeren aan dat bij een nieuw product geen installatiekosten worden berekend. Vervolgens komt er een rekening van meer dan 80 EUR. Ziggo hierover gebeld en zeggen dat ze niets kunnen doen. Ik heb begrip voor extra kosten voor montage zoals kabels enzo. Maar het dubbele? En dan horen van de (overigens erg correcte en professionele) monteur dat de installatie gratis kan?

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als Ziggo alsnog, desnoods uit coulance, korting wil geven. Mijn schoonmoeder heeft het niet breed in haar Senioren appartementje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Baffelt