Klacht: Hier leidt de computer een eigen leven! Toko onbereikbaar en klant blijft met de chaos zitten.

op 06 december 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Mijn vader heeft een TV-abonnement en wilde graag uitbreiden. Door onkundig personeel zaten er zoveel fouten in de aanmelding dat ik al tijdens het aanmelden wilde annuleren: wat schetst mijn verbazing? Computer says ‘no’. Want als het personeel op een knop heeft gedrukt – ook al geeft een klant nadrukkelijk aan voortijdig te willen annuleren – kun je niet meer terug. De hele procedure wordt in gang gezet en er komt – of je het wil of niet – een pakket jouw kant op. Dat moet je gewoon ff weigeren. Komt alles goed zeggen ze daan.

Maar als het pakket wordt aangeboden terwijl je niet thuis bent, gaat het pakket naar verdeelpunt. Dat punt heb ik gebeld om te zeggen dat het pakket geweigerd moest worden. So fa so good. Hèhè eindelijk klaar. Toch?

Nou, niet helemaal. Er komt een welkomstmailtje binnen voor het hele pakket (wat ik meer dan 2 weken al geannulleerd heb). EN er komt een opzeggingsbrief binnen voor het oorspronkelijk TV-pakket. De losers hebben het precies andersom geregeld. Ik wilde het oorspronkelijke TV-pakket houden en de uitbreiding laten vervallen omdat het eigen Ziggo-personeel niet in staat is het goed in te voeren!! O, en ja, er komt nog wel even een naheffinkje binnen

Waar is Ziggo mee bezig? Laat ik de klantenservice maar WEER eens bellen. O wacht, ook deze keer neemt daar gewoon niemand op. Reply-en op hun onzin haalt niks uit, want blijkbaar is er geen enkel emailadres waar ze de berichten wel uitlezen.

Dus aan iedereen: denk wel 3x na voor je met dit bedrijf in zee gaat. Ze zijn niet bereikbaar en niet in staat hun zaken te regelen. Ben inmiddels al bijna 8 uur kwijt met achter hun aan lopen.

Als ze hun eigen fouten nou eens eindelijk rechtzetten!!!

Alle klachten die gemeld zijn door gedesillusioneerde klant