Klacht: Gratis tablet voucher gaat steeds mis

Pierre1958 op 11 december 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 24 september 2016 ons abonnement omgezet naar Horizon met 50% korting op een tablet.
Per mail bevestigd Ziggo dat binnen 4 weken de voucher per mail wordt verstuurd.
Nu na 3 maanden en meer dan 10 medewerkers aan de lijn te hebben gehad kan Ziggo niets voor ons betekenen en worden we gewoon weer in de wachtrij aangeschoven.
Medewerkers van Ziggo leven met ons mee en maken van de 50% korting een gratis tablet en zelfs € 50 korting op het maandbedrag van december.
Bij de vraag om dit per mail te bevestigen wordt aangegeven dat dit geen probleem is, echter hebben we die mail nooit gehad. Sterker nog de medewerker heeft zijn belofte niet eens in het log boek durven schrijven!!!
Iedere keer dat je met de klantenservice van Ziggo belt krijg je een ander verhaal, zelfs het 0800-0366 nummer van Mediamarkt hebben we gekregen om het zelf te regelen waarbij deze medewerker aangeeft dat niet Mediamarkt maar Ziggo de code moet verstrekken.
Vandaag, zondag 11 december, worden we gebeld door Ziggo met als antwoord dat we maar moeten wachten net als iedereen en ondanks dat Ziggo erkend dat er bij hun iets fout is gegaan is niemand thuis voor een coulante oplossing.

Tevreden: Alleen als Ziggo hun beloftes volledig nakomt.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door