Klacht: Gooit onterecht extra kosten bovenop een betaling die is betaald

op 09 oktober 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Door onverwachts het stoppen van mijn BBZ uitkering kon ik de factuur van ziggo niet betalen.
Ik kreeg op 09 -07 een herinnering middels een brief met hierop een betalingskenmerk.
Op 17-07 kreeg ik opnieuw een herinnering met daarop een uiterste betaaldatum van 15 dagen. Op 25-07 heb ik deze betaald met aanduiding van het betaalkenmerk op beide brieven.
Ik dacht dus dacht dat het nu goed was.
Dus niet! Inmiddels waren we een maand verder, had ik al 2x opnieuw het maandbedrag betaald, krijg ik opnieuw een herinnering met extra kosten erbovenop dat ik nog steeds niet had betaald.
Ik mailen en krijg ik een mail terug dat ze niet met terugbetalende kracht rekenen en omdat ik mijn factuur niet had betaald ze met een acceptgiro werken.
Ik heb tot 2x toe met het betreffende betalingskenmerk betaald op betreffende brieven. Werkt ziggo dan met een betalingskenmerk voor alle maanden?Een betalingskenmerk hoort bij een acceptgiro in mijn ogen en niet voor alle maanden lijkt mij
Op 07-10 krijg ik opnieuw een herinnering over desbetreffende factuur.
En ja hoor weer verhoogd!
Dus als ik een acceptgiro krijg van bijvoorbeeld de zorg en ik betaal met betalingskenmerk is deze factuur niet betaald?
Ik vindt dit gewoon stelen van de mensen en is onterecht.

Ik heb via de mail uitgelegd waarom ik hem niet kon betalen, omdat ik nog steeds geen inkomsten heb. Dat er eenmalig 25,- kosten bovenop komen kan ik nog in komen maar zeggen dat het betalingskenmerk op de brief, die ik heb betaald niet is betaald is niet terecht.
Ziggo moet inzien dat een betalingskenmerk niet geld voor alle betalingen en moet op een herinneringsbrief plaatsen om welke maand het gaat.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EagleOwl