Klacht: Geen tv en internet

op 22 februari 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Anderhalve maand geleden een nieuwe modem gekregen en sinds dien geen internet en tv, heb Ziggo gebeld monteur geweest en alles door gemeten en kwam tot de conclusie dat er een breuk in de kabel zit buiten onder de weg.
Maar tot op heden gebeurt er niks,betaal elke maand mijn abonnement van 70 euro.
Wat kan ik doen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het word opgelost anders ben ik genoot zaak het hoger op te zoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht Adriaans1961

5 maanden geleden - Vandaag 3x gebeld en 3maal een ander persoon de laatste vertelde me dat ik mijn modem moest resetten. Gelul heb dat al meerdere keren gedaan. Dus nog geen internet en tv.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adriaans1961