Klacht: Geen levering tv

op 05 maart 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een week geen TV. al 4 dagen geen TV.
Gebeld en gebeld …
Zou in orde moeten zijn.
Dus overstap naar KPN, moet nu voor 4 maanden afkoopsom betalen voor de diensten bij Ziggo.
Wat neerkomt op 280 euro.
Al heel vaak gezeur gehad afgelopen jaren .. ook over onduidelijke nota’s.
Dubbel factureren.
Heb net gebeld, omdat Ziggo dan toch een aanbod wil doen.
Kreeg geen aanbod.
Alleen een monteur.
Dus lees ik net een andere klacht dat die monteur ook nog betaald moet worden.
Wordt schijtziek van dat geouwehoer!
Afgelopen maand ook een foute nota, teveel gerekend.
Zou later verrekend worden!
Heb nu tot april ook een korting lopen die niet nagekomen wordt.
Een hele WASLIJST aan klachten dus!!

Ben er klaar mee …
Julie einde contract, juni opzeggen !
Overstappen handig?
Nou je moet hemel en aarde bewegen om het een beetje ordelijk geregeld te krijgen!

Dag Ziggo … in Juli tot nooit meer contact!!

Gewenste Oplossing:

Als ik zonder kosten kan overstappen naar KPN begin april.
Geen afkoop helemaal NIETS !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht Denis 12

5 maanden geleden - Ziggo vindt het wel best en wil niet op mijn klachten hier ingaan. Arrogantie ten top! Ik ga een feestje vieren in juli ... dag Ziggo!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Denis 12