Klacht: Foutieve nota juni

op 12 juni 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Controleer heel goed je nota van juni. Ik had onterecht 2 pakketten over juni in rekening gekregen. In mijn geval een extra bedrag van 9,24. Je kent het beleid van ziggo zo lang je niet klaagt krijg je het te veel geincasseerde bedrag niet terug. Sinds januari is het al een potje en moet iedere maand achter de facturen aan bellen. Als je direct je geld terug wil geven ze aan dat dat 8 weken duurt. Je kunt ook kiezen voor een creditbedrag maar wanneer dit gecorrigeerd wordt weten ze niet en is bij mij diverse malen fout gegaan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ziggo al zijn klanten het te veel geincasseerde bedrag terugstort en niet binnen 8 weken. Verder dat ze voortaan voor ze incasseert eerst eens kijkt of de bedragen kloppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niels Apeldoorn