Mijn Klacht:
In december geregeld via de ziggo site om filmnet voor 3 maanden af te sluiten voor 5 euro per maand. Dit kon niet volgens ziggo met mijn abbonement. Moest contact opnemen met ziggo. Contact opgenomen en bleek dat ik nieuwe hd recorder kon krijgen omdat die van ons verouderd was. Eerst zou dan film 1 geregeld worden en daarna de nieuwe hd recorder. Dit was mis gegaan dus kreeg ik van ziggo de aanbieding om voor 20 euro films of series te kijken. Op hun kosten. Kreeg alles 24 december binnen nieuw hd recorder geïnstalleerd. Maar kon nog steeds niet op de film1 app. Heb het wel op tv maar dan kan je niet een film kijken die je wil zien wanneer je daar tijd voor hebt. Dus vandaar dat ik ook op app in wil loggen dat ik dan een film kan kijken die ik wil zien. In januari weer contact met ziggo na een half uur aan de wacht te hebben gezeten. En kreeg ik technische dienst aan de telefoon. En toen werd de verbinding verbroken dus nog geen steek verder. Afgelopen zaterdag zou ik dan na nogmaals weer contact te hebben gehad met ziggo maar dan via ziggo messenger via fb. Film 1 hebben op de app en op tv onder het kopje aanbieders. Maar kan hier nog steeds niet op inloggen. Zegt dat ik geen abbonement heb op filmnet. Bijna aan maand verder en het werkt nog niet na behoren.
Gewenste Oplossing:
Als ik kan inloggen via mij filmnet app. En via aanbieders op de on demand.
