Klacht: fakturen

op 15 mei 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

goedemiddag,

vanaf december vorig jaar ben ik al bezig met dit gezeur.
eerst wordt mijn contract zonder toezegging beindigd.
dit kon niet meer terug gedraaid worden waardoor ik een nieuw abbonnement moest afsluiten.
uit coulance zou ik de eerste 3 maanden de helft betalen van het abbonnement. helaas moest ik steeds de volle mep betalen.
keer op keer werdt mij beloofd dat dit veranderen zou.
toen kreeg ik ineens 2 rekeningen van in de 80 euro, omdat ik zomaar 2 abbonnementen op mijn naam zou hebben staan, vreemd???
ik ben gaan verhuizen en heb dat netjes doorgegeven en ze zijn ook bij mij langs geweest om alles te installeren.
naar mijn verbazing stonden er 2 contracten op mijn naan ook op het oude adres. ik moest toen 1 rekening storneren en dan zouden jullie 1 account verwijderen. toen bleek dat jullie de hoofd account verwijderd hadden waardoor ik ineens geen tv meer had. ik ben nu vanaf December bezig en mijn geduld raakt op. gisteren heb ik gesproken met Bas Heugt geloof ik en die snapte mijn frustratie en zou er alles aan doen om dit recht te zetten. hij zou een notitie maken en mij vanmorgen om half 11 terug bellen. dit is op heden niet gebeurd.
ik heb met Ziggo gebeld en mij werdt verteld dat ze niet door konden verbinden. ik betaal elke maand minimaal 80 euro en ik begin er klaar mee te raken dat ik al 6 maandan bezig ben met dit probleem.
graag hoor ik nu de oplossing, want anders stap ik over.
ik heb een aanmaling gehad van meer dan 100 euro en 25 incassokosten.

als alles opgelost is en ik waar voor mijn geld krijg.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robbvisser@hotmail.com