Klacht: Facturering ziggo blijft een drama ( Controleer je factuur !)

op 13 september 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Als particulier ben ik overgestapt van de mediabox XL naar de ziggo next omdat ik al jaren last heb van storingen in het beeld, geluid, opnames die onderbroken zijn enz. enz.
Met de Next box waren de problemen eindelijk opgelost.
Nu blijkt Ziggo de facturering niet op orde te krijgen vanaf half juni wordt er telkens een foutief bedrag, na contact met Ziggo en meerdere malen uit te leggen beloven ze de volgende maand te corrigeren. Maar ook dan gaat het weer fout.
De factuur van september zal volgens belofte wel goed zijn. en wederom zag ik dat me 10 euro te veel abonnementskosten in rekening had gebracht.
Ook de reeds teveel geïncasseerde bedrag werd niet verrekend.
Laat dit een waarschuwing zijn voor alle ziggo klanten , controleer je factuur want je betaald zo maar 10 euro per maand teveel na een overstap naar de Nextbox.

Ziggo moet zijn gemaakte afspraken gewoon nakomen !
en financiële correcties direct uitvoeren.
Het is toch niet moeilijk om een creditnota te maken en vervolgens te betalen. En niet telkens met de volgende factuur te willen gaan verwerken. Het is geld van de klant en niet van ziggo. teveel geïncasseerd geld moet na bekendmaking direct terug gestort worden.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ALWE