Klacht: Door fouten ziggo geen tv

op 04 december 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Zaterdag 23 november had Ziggo een internet storing. Dit heeft tot dinsdag geduurd. Vanaf dat moment was mijn mediabox zo offline , waardoor ik geen on demand functie had. Gebeld er was hierin een storing werd opgelost en even wachten tot na het weekend. Als compensatie voor de internetloze dagen kregen we een maand lang eredivisie live en nog een sportzender gratis. Na het weekend weer gebeld nou er was iig geen storing dus kreeg ik het advies om mijn mediabox xl terug te zetten naar fabrieksinstellingen , als dit niet zou lukken kreeg ik een monteur.
Volgende dag dus gisteren weer gebeld nou er was een groot probleem want volgens de medewerker was mijn harde schijf kapot maar hij zou op afstand nog even proberen te resetten. Werkte dat niet dan volgende morgen even bellen voor monteur. Zijn we aangekomen bij vandaag weer bellen word er gezegd we sturen u een nieuwe coaxkabel dat kan het probleem oplossen. Nou daar ga ik niet mee akkoord. De monteur kan pas 10 december bij u langs komen. Nou meneer ik betaal 85 euro per maand voor tv en internet dus jullie zorgen maar dat ik tv heb. Mevrouw monteur kan 6 december eerder helaas niet. Dan blijkt ook nog dat de sportzenders die we gratis hadden gekregen ter compensatie als abonnement waren geregistreerd voor bijna 30 euro per maand. Nou zeg die abonnement maar af. Krijg u 3 mnd film 1 gratis. Allemaal wel leuk alles zogenaamd gratis maar ben het even zat nu. 5 dagen geen internet wat ik nodig heb om te werken , gezien het feit dat ik een webwinkel heb met kledingverkoop. Is 5 dagen geen inkomsten. Extra kosten voor zogenaamde gratis zenders , en als klap op de vuurpijl vier dagen zonder tv. Dan hebben we het maar niet over de kosten voor het bellen maar ziggo.

Ik wil een monteur gratis die hier alles oplost. En een maand geen betaling van mijn abonnement op Ziggo.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcelschippers21