Klacht: door fout medewerker al bijna 1 week geen telefoon

op 12 februari 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste lezer, Door een fout vanéén van uw medewerkers heb ik sinds bijna een week geen telefoon. Heb al tig keer gebeld. Naam : C.van Tooren , adres: Valeriussingel 903335 CGZwijndrecht. Geb.datum 1-8-1947. Ons tel. nr. is ( EN DIT WIL IK UITERAARD OOK HOUDEN ) 078-6101302.
Ik hoop dat ik snel weer van mijn telefoon gebruik kan maken ( via bovenstaand nr.!!!)…Toch met vriendelijke groeten , alhoewel ik er wel de smoor over in heb………C.van Tooren.

Gewenste Oplossing:

als alles weer naar behoren is opgelost !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ceesvantooren