Klacht: De service van Ziggo.

op 07 januari 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo zou een monteur sturen voor onze klachten. Afspraak gemaakt 7 Jan. Tussen 8 en 13 uur zou hij komen. Vrije uren opgenomen en vroeg op want je weet maar nooit. Om 12.13 krijg ik een bericht op mijn telefoon dat de monteur onderweg is. Als hij er om 13.30 nog niet is heb ik gebeld met Ziggo. Benita stond mij te woord en ging het navragen. De monteur had gemeld dat hij aangebeld had op mijn adres en dat hij telefonisch ook geen gehoor kreeg. Om uit je vel te springen toch… Ik heb Benita natuurlijk verteld dat ik thuis was en dat er geen telefoon van de monteur is geweest. Op mijn nummer heb ik ook om 12.13 het bericht gehad dat hij onderweg was dus tel.nummer klopt. Deurbel werkt ook prima. Ik ga toch geen vrije dag nemen en vervolgens… Ik kreeg een maand extra pakket aangeboden?? Waar ik niet op inga want ik heb een flinke klacht lijkt me zo. Ik kon een nieuwe afspraak maken en dan kan ik van 12 tot 18 uur wachten of er iemand komt! En om het nog erger te maken krijg ik om 14.13 uur mail waarin staat dat ik €35 moet betalen omdat de monteur voor niets is geweest. Wat een geweldige service van Ziggo.

Excuses van betreffende monteur. Gederfde inkomsten 6 x €17,00 vergoeden, lijkt mij wel het minste.

Alle klachten die gemeld zijn door Robert45