Klacht: Cadeau bon van bol.com niet gekregen

op 26 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er was in Dec 2019 een aanbieding van meer met ziggo dan kreeg je een cadeaubon van bol.com van 100 euro. toen belde k met Ziggo voor informatie en toen zei de medewerker van Ziggo dat ik het ook gelijk bij haar kon afsluiten ik vroeg dus is dat ook met de bol.com aanbieding? ja werd mij verzekerd de aanbieding kon ook bij haar gelijk geregeld. Maar je raad het al geen bon en Ziggo is niet thuis. De aanbieding was bij meer met ziggo! dus aardige mevrouw bij Ziggo ik ben speciaal lid geworden voor de goede actie met de bon en nu zeggen nee was niet bij ons.
Bedankt

i

Gewenste Oplossing:

Als ik een cadeaubon krijg of 100 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angie15