Klacht: Alsmaar onopgeloste ziggostoring

op 25 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Al 2 weken is er een storing in de straat, slecht internet dat er steeds uitvalt. Sinds vrijdag (al 5 dagen) ligt het internet, de vaste telefoon en tv eruit volledig uit. Vrijdag zijn ze zo’n 4 uur bezig geweest en weggegaan voor 15.00 zonder het op te lossen. ‘S avonds een melding dat het maandag (!!) om 10u opgelost zal zijn. Maandag een bericht dat het dinsdag om 10u klaar zal zijn. Dinsdag een bericht dat het is opgelost, maar nee hoor, nogsteeds geen internet, telefoon of tv, niks. Dit vond de klantenservice ook een beetje raar en die vertelde dat er vanmiddag wel aan gewerkt zou worden. Hier zit iemand van Ziggo gewoon de boel te belazeren. Er is een spoedmelding van gemaakt. Heel de middag gekeken maar ik heb op geen enkel moment er iemand aan zien werken. Bizar slechte service. Ik snap dat het met het coronavirus een crisistijd is, maar door dat hele virus moet ook ik thuis kunnen werken, sterker nog ik moet, vwo 5 en de scholen zijn dicht. Dit gaat natuurlijk niet als er geen internet is.

Ik ben tevreden als de storing opgelost is en er een excuus komt van Ziggo.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rosemarijn.vdgh