Klacht: Alles plat door monteur ziggo

op 10 augustus 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 22 juli alles uit gevallen tv internet vaste telefoon radio .dit gemeld bij ziggo alles door gelopen maar er kwam geen verbinding heb 2 keer moeten bellen kan mobiel alleen prepaid bellen ruim 1 euro per min. Dus ik was door bel tegoed heen dus moest weer bel tegoed laden en opnieuw bellen
Dit was maandag er kon pas op donderdag komen .sprak dinsdag middag een bouwvakker die hier naast aan het werk was. Die vertelde dat er maan dag een monteur van ziggo daar bezig was geweest. Deze heeft mijn aansluiting los gekoppeld. En deze gebruikt voor de burendaar het

Gewenste Oplossing:

Daar het al vaker is gebeurd zou ik graag willen dat er oplossing hier voor komt.
Verder vind ik het niet kloppen dat ik 1euro per minuut plus normaal tarief moet betalen voor het door geven van een storing door ziggo veroorzaakt
Heb 3 keer prepaid moeten bellen met ziggo
Dit heeft mijn 30 euro gekost dit zou. Ik graag vergoed zien

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.Rothoff