Klacht: Agressieve telefonische verkoopster

op 04 juni 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Werd zojuist gebeld, of ik over wilde stappen naar Ziggo, nee, hebben pas alles bekeken en we zitten prima waar we nu zitten. Vervolgens steeds weer de vraag of wij dus meer wilden betalen, antwoordde dat wij tevreden zijn waar we nu zitten en niet willen veranderen, ging maar door, tot ik zeg dat ik de verbinding ga verbreken, krijg als antwoord dat zij de verbinding verbreekt….hoezo onbeschoft en arrogant

Gewenste Oplossing:

Heb het niet wil het niet zal het nooit nemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PeterHelmond