Klacht: Afgesproken korting voor 39,95 voor 6 maanden komen ze niet na.

op 08 juni 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb een bericht gekregen voor de nieuwe box next dat ik hem kon ruilen voor mijn horizon box dus ik ben gaan bellen dat ik nu liever ook een keer korting kreeg op mijn abonnement want ik ben al jaren klant en ik betaal 64.50 per maand iedere keer. En met black Friday heb ik 1uur en 48 minuten aan de telefoon gezeten en toen kreeg ik te horen gesloten.
Dus dat vertelde ik tegen de man nu zij hij ok ik ga jou de 6 maanden korting geven van 39.95 en ik vroeg hoe het zat met die box ruilen hij zij die krijg je ook hij heeft ook mijn vaste telefoon weg gehaald want die gebruik ik niet meer dus zou ik na 6 maanden 63.50 betalen. hij zij tegen mij het zal wel een puinzooi worden dat ik nog een paar keer moet bellen dat ik iedere maand te veel betaald en ja ik heb iedere maand gebeld er wordt gezegd het komt nu goed nu vandaag 8-6-2019 krijg ik te horen dat via een andere afdeling deze korting niet kan dus je wordt gewoon belazerd al die maanden. en een grootte baas krijg je niet te spreken dat vind ik asociaal.

Ik ben tevreden als vaste klant als ik deze afspraak als nog krijg na zo veel keer bellen en iedere keer te horen krijgen het komt nu goed.
Ik hoop graag van u te horen .
Groetjes Christian

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door waterboor