Klacht: Afgesloten van televisie, internet en telefoon

op 12 februari 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op dinsdag 10 februari 2020 om 12.35 uur, zijn monteurs van Ziggo bezig geweest in een verdeelkastje aan de straat bij onze woning, en sindsdien hadden wij totaal geen verbinding meer met internet, telefoon en tv. Wij hebben in de middag contact openomen met de klantenservice, maar konden niet tot de medewerkster doordringen dat er een fout was gemaakt door een monteur in de verdeelkast. Zij bleef aansturen door allerlei dingen uit te proberen om toch iets te herstellen, maar wij hadden al diverse pogingen gedaan. Het was niet mogelijk om de medewerkster te overtuigen dat er in ons huis alles in orde was.
Medewerkster gaf aan dat zij een planning ging maken voor een monteur en die zou pas op donderdag kunnen komen. Dat zou betekenen dat wij twee en halve dag verstoken zouden blijven van diverse sociale contacten. Wij hadden al aangegeven het belachelijk te vinden zo lang te moeten wachten, door een fout van een Ziggo-monteur. Wij snappen best dat mocht er in huis een probleem zijn dat je dan moet wachten, maar niet door een fout van een Ziggo-medewerker.

Woensdagmorgen, op de verjaardag van mijn vrouw, zag onze dochter toevallig op de hoek van onze straat een busje van Ziggo staan. Ik ben daar heengelopen en de hierin zittende monteur aangesproken en hem het voorval voorgelegd. Hij gaf eerst aan dat wij toch zouden moeten wachten tot de volgende dag, maar toch nam hij contact op met de planning, want hij had nog wat tijd over en vroeg of hij ons probleem op mocht lossen. Hiervoor kreeg hij toestemmingen binnen het half uur was het probleem opgelost. Er waren in het verdeelkastje draden verwisseld en waren wij afgesloten i.p.v. een ander adres.
Wij zijn de monteur zeer erkentelijk dat hij bereid was ons te helpen, maar voor de klantenservice heb ik geen goed woord over.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johndro