Klacht: abonnement

op 22 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op mijn huidige adres was het zakelijk abonnement van Ziggo van mijn ex-man blijven staan. Dit hadden wij destijds in goed overleg afgesproken en ik betaalde de rekening voor tv, vaste telefoon en internet. Begin maart 2020 wilde mijn ex-man zijn Ziggo abonnement terug per 1 april. Prima dacht ik, voldoende tijd om mijn eigen abonnement aan te vragen. Echter, ik kon geen particulier abonnement aanvragen zolang het zakelijk abonnement nog op mijn adres stond. Mijn ex-man heeft 3x contact gehad met Ziggo hierover en ik ook een aantal maal waarbij ik telkens te horen kreeg dat het abonnement nog actief was en daarom geen ander abonnement afgesloten kon worden. Blijkbaar lastig om het zakelijk abonnement af te sluiten. Nu ontdekte ik per toeval dat miv 7 maart mijn vaste telefoon is afgesloten zonder mij hierover te informeren. Miv 17 maart werd mijn tv aansluiting afgesloten, wederom zonder mij hierover te informeren. Omdat ik van mijn ex-man 16 maart hoorde dat toen pas het zakelijk abonnement was geregeld, kon ik 17 maart pas mijn particulier abonnement aanvragen. Nu duurt het echter 3 a 4 werkdagen voordat nieuwe mediabox geleverd kan worden (misschien wel langer gezien corona). ondertussen dus geen t.v. of vaste telefoon, waarvoor ik volgens mij nog wel betaal. Ik heb meerdere malen contact gezocht met Ziggo, de enige x dat ik iemand te pakken kreeg was via de chat. Na 3x het verhaal uitleggen kreeg ik te horen dat ik nog tv kon kijken via coax kabel en werd chat gestopt zonder dat ik hierop kon reageren. Ik heb van alles geprobeerd maar kwam er 2 dagen later pas achter dat Ziggo vanaf april 2018 geen kabel tv meer aanbiedt?!!? Ik vind dit geen service verlening.

Ik wil geen onkosten voor telefonie vanaf 7 maart betalen en geen tv aansluiting vanaf 17 maart totdat ik weer daadwerkelijk tv kan kijken. Ik zou het ook graag zsm opgelost zien.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door idani