Klacht: 8 weken zonder TV

op 12 augustus 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf juni 2019 hebben we geen tv en radio en heb dit gemeld bij ziggo.
We betalen nog steeds ABO kosten. Een aannemer is hier bezig met het vervangen van de straat riolering en vertelde dat er een ziggo monteur in de kast bezig was geweest. Mogelijk heeft de ziggo monteur mijn aansluiting los gekoppeld.

Gewenste Oplossing:

per direct een ziggo monteur
wegens niet geleverde dienst mijn ABO kosten terug betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Omawol