Mijn modem valt regelmatig uit
en aangezien we ook telefoon hebben van ziggo
zijn regelmatig niet bereikbaar
Gewenste oplossing
Dat de zaak op korte termijn geregeld word Lees meer
de digitale ontvangst van ziggo is zeer slecht, vandaag een monteur van ziggo geweest er naar gekeken en deelde ons mede dat hij terug zou komen maar wij hebben niemand meer gezien en het probleem is niet verholpen
Gewenste oplossing
dat er... Lees meer
Maanden eerder heb klacht gemeld rond ZIGGO ivm acceptgirokaart kosten die van €1.25 naar €2.50 is verhoogd. Dit is niet opgelost maar kreeg één tijdelijke korting die binnen kort weer verrekend zal worden.
Had me hierin berust en nam de €2.50... Lees meer
Maanden eerder heb klacht gemeld rond ZIGGO ivm acceptgirokaart kosten die van €1.25 naar €2.50 is verhoogd. Dit is niet opgelost maar kreeg één tijdelijke korting die binnen kort weer verrekend zal worden.
Had me hierin berust en nam de €2.50... Lees meer
Het telefonisch verslag wat een patient dient te doen is onmogelijk. Het Ziggo nummer 0599481206 kan sinds februari 2010 nooit het KPN nummer 0599234500 bereiken! Alle adviezen voor beide nummers zijn opgevolgd. De afdeling PORTERING van Ziggo schuift het probleem... Lees meer
Beste Sony,
Het standaard antwoord heeft nog steeds geen oplossing geboden voor mijn probleem.
Ik zal het nog 1 maal herhalen, lees het goed en doe er wat mee.
Overdag en in de vroege morgen heb ik een prima verbinding.
Eind van de middag... Lees meer
Wij hebben een alles-in-1 pakket van ziggo genomen. In oktober is een monteur langs geweest om het modem te installeren. Bij het leveren van het modem viel meteen op dat deze geen ingebouwde router heeft waardoor wij op een... Lees meer
Ziggo heeft gesleuteld aan de software. Met mijn louwe toestel van Euro 6.000 euro is het niet meer mogelijk om digitaal zenders te ontvangen of tv opnames op te nemen.
Als je Zigoo belt wordt je met een kluitje in... Lees meer
Dit mailtje heb ik vorige week gestuurd:
Geachte heer/mevrouw,
ongeveer 2 maanden gelden kwam ik er achter dat Ziggo in maart 2010 115,- van mijn rekening heeft afgeschreven en daarna maandelijks abbonnementskosten van 16 euro per maand. Doordat ik destijds... Lees meer
Van Ziggo heb ik onterecht een factuur 'voorrijkosten' ontvangen.
Toen ik eind augustus 2010 als nieuwe klant van Ziggo na een week nog geen beeld had heb ik hen gebeld en is er een monteur gestuurd. Nadat de monteur... Lees meer