Afgelopen zaterdag gebeld dat ik geen digitale
ontvangst heb,reden was dak ik 2 maanden met vakantie geweest was en de stekker eruit getrokken.
Zou 1 nov. weer geactiveerd zijn ,nu nog steeds niet krijgt alleen een vermelding E30 Even geduld.
Gewenste... Lees meer
Van digitale televisie van Ziggo en internet van een andere provider, wilde ik graag een Alles-in-1 pakket van Ziggo met voor 149,00 euro nog een interactieve HD.Omdat ik de site niet al duidelijk vind van Ziggo ben ik gaan... Lees meer
er is ons tot twee maal toe beloofd dat er een nieuwe
decoder op gestuurd word en dat wij dan de oude decoder terug
sturen,aangezien deze kapot is.daarna een standaard brief
dat wij hem eerst op moeten sturen dit was niet... Lees meer
Ik heb ooit een vraag gesteld via email. Het ging over een achterstand van betaling. Ik had een factuur niet betaald met het factuur nummer 277051003.Op 29-09-2010 een betaling heb gedaan van EUR -44,95. Dit heb ik gestort op... Lees meer
we hebben al een tijd last van een slechte ontvangst in ons huis. eerst waren er 4 tv's aangesloten via een verdeler/signaalversterker maar daarmee waren een aantal zenders (sbs 6, nederland 1,2 en 3, tmf en vooral mtv) heel... Lees meer
Ook ik kan met mijn dure Loewe TV niet meer via de ingebouwde HD recorder. Dat schijn tmet het decoderen te maken te hebben.Gewenste oplossingDat het weer werkt Lees meer
Er was een afspraak gemaakt maar de monteur is niet opkomen dagen en de interne dienst heeft vorige leverancier niet opgezegd, waardoor nu nog een maand hogere kosten.
Gewenste oplossingDat de interne dienst direct contact opneemt met ons. Lees meer
Ik heb een HD recorder besteld en ontvangen bij ziggo.
Heb specifiek gebeld om te vragen of ik ook in aanmerking kom voor de aanbieding van 149,- omdat ik al bestaande klant ben( wat ik overgens ook belachelijk vind dat... Lees meer
Heb een Loewe toestel met ingebouwde harde schijf. Sinds ongeveer een maand is opnemen van digitale zenders zoals filmnet niet meer mogelijk omdat deze allemaal gecodeerd zijn. Gewenste oplossingZorgen dat alle digitale zenders gedecodeerd kunnen worden zodat opname van... Lees meer
Wij hebben een paar maanden geleden een interactieve HD recorder ontvangen tewijl wij deze niet aangevraagd hadden.
Deze hebben wij retour gestuurd, maar nu wordt er toch 99 euro van mijn rekening afgeschreven.
Ziggo geeft aan dat men het volgende maand weer... Lees meer