Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

1059 klachten gemeld
1.8 /10
446 stemmen
446

Tijdslijn

Internet al een jaar traag

Klacht van op 16 december 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Geschiedenis: Jaar geleden ongeveer overgestapt van ziggo alles-in-1 naar Ziggo Zakelijk (25mbit/4mbit). Nieuw modem gekregen(ubee) voor de 2e telefoon lijn. Sindsdien alleen maar gezeur met internet. Traag, of gewoon helemaal geen internet. Helpdesk zegt alleen maar "tja, capaciteitsproblemen" of "bug in de modem". Na 4... Lees meer

telefoongids

Klacht van op 16 december 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds ik ben overgestapt van kpn, naar ziggo, sta ik niet meer in de telefoongids, heb mijn nummer die ik bij kpn had, wel gehouden. Volgens kpn zou u verplicht zijn om dit aan kpn door te geven. Hoe... Lees meer

Telefoonvermelding

Klacht van op 14 december 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Telefoonnummer gewijzigd op 6-5-2010 van kpn naar ziggo oud nummer 0529-483535 nieuw nummer 0529-432976. 21-10 ziggo gebeld dat oud nummer nog steeds vermeld staat.Ziggo heeft op 21-10 weer door gegeven. Tot mijn verbazing is het nummer nu helemaal verdwenen. Gewenste oplossingHet nieuwe nummer 0529-432976... Lees meer

Cisco decoder werkt niet goed

Klacht van op 13 december 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Afgelopen week bij Ziggo alles-in-1 willen realiseren. Er was al een eerder geplande afspraak niet doorgegaan omdat Ziggo op de afgesproken datum niet is komen opdagen. Vervolgens zijn ze geweest en werd op vrijdagmiddag door Ziggo ons contract bij... Lees meer