Klacht: Ziggo niet terug storten !

op 08 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn overgestapt naar ziggo zodat je je seizoen kaart vergoed krijgt. Het bedrag zou binnen 2 maanden worden terug gestort. Is niet gebeurd. Waardoor ik bel en eerst wordt gezegd is mij niks bekend van die actie werk hier al 6 jaar. Nou dat is dan al triest. Maar vooruit. Maar moet je nog 6 weken wachten op je geld. Vind belachelijk jullie storten niet binnen 2 maanden wat is gezegd. Dan nog 6 weken. Dat is geen service. Binnen week lijkt me redelijk. Je kan zelf spoedstorting doen. Maar jesper kon niks doen ik moest maar wachten. Toen zou die me doorverbinden na 10 min stond nog in de wacht. Bah slechte service. Graag geld storten binnen week!

Gewenste Oplossing:

Geld nu binnen week wordt gestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maniej