Klacht: Ziggo mediabox

op 20 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb klacht over de Ziggo mediabox.
Deze box wordt erg warm ( kan hierdoor niet in een kast geplaatst worden )en gebruikt teveel stroom.
Schakel hem dus als hij niet gebruikt wordt helemaal uit.
Heb hierover contact opgenomen met de Ziggo helpdesk.
Wil hem namelijk graag omgeruild hebben voor de nieuwe next.
De next gebruikt veel minder stroom en kan in mijn kast geplaatst worden.
Volgens de medewerker kon hij alleen omgeruild worden als ik een duurder abonnement zou nemen.
Kreeg ook de melding dat ik hem niet uit mocht schakelen.
Dit vindt ik belachelijk.
Ze hebben de oplossing voor mijn klacht in huis.

Gewenste Oplossing:

De mediabox omruilen voor de next.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim 1950